بسم الله الرحمن الرحيم

Aku adalah pemilik sementara yang tiada kekal melainkan yang kekal itu hanyalah Yang Maha Kekal. Seorang anak dagang yang merantau jauh dari halaman untuk mengejar impian. Tatkala kesepian mencari pedoman, tidaklah leka mengabai perintah, laksana amanah. Anak ini daif, jahil, ingin tinggalkan jauh kejahilan dan kedaifannya demi merubah takdir yang tidak tersurat.-Azry

twitter

Follow on Tweets

Dulu gune domain [dot] com

Judi bola sepak lagi....

Posted in

Dulu...
Dr. M penah cakap, Melayu mudah lupa;
Pak Lah penah cakap,bekerja bersama-sama saya;
Najib pulak, Satu Malaysia;

Oleh itu, dalam negara yang aman ini, masing-masing ingin menunjukkan mereka Adil kepada semua bangsa, semua agama dibawah satu gagasan, gagasan satu Malaysia. Saya cukup bangga apabila ada nya putrajaya yang berdiri megah. Menganggotai pulak OIC. Tapi ape yang kie semua maklum, OIC sekadar melihat dan berkata OH...I See... apabila ternyata Israel membunuh saudara seagama.

Mungkin kesan yang kita rasa tak cukup kuat, kerana mereka yang ditembak israel bukanlah dari keluarga terdekat kita. Tapi alangkah bertuahnya jika saya turut dijemput Allah dalam keadaan sedemikian.

Saya bukanlah pelampau atau ekstrimis, tapi sekadar ingin membuka mata mereka yang masih tak nampak, mengejutkan mereka dari tidur yang panjang, menampar pipi mereka yang masih kebingungan. Dengarlah...Islam yang kamu anuti dulu sedang di kafirkan. Agama yang menjadi pegangan kamu sedang dipermainkan. Tuhan yang kamu sembah dari dulu sedang diperlekehkan.



Perlukah kita bersama-sama mahu pertikaikan apa yang sudah ditentukan???
Hebat sangatkah kita sampai hukum tuhan pun kita persendakan?

Tapi aku memang respek diorang ni.

Hahahahahahaha......Dulu Isu Kartika "Kita mesti laksanakan ROTAN...Ini SYARIAH!!!
Hahahahahahaha......Israel serang GAZA, Kita tentang!!!!
Wakakakakaka.......Ini Negara ISLAM!!!!
hahahahaihihihihi......AKu nak tergelakkk..

Mane Menteri Agama? Ustaz, Ustazah, yang sebulu dengan mereka?
Tolonglah jangan parahkan keadaan.


Jom tengok,
dulu ada orang cakap "dia" ni Komunis.
dulu ada orang cakap "dia" ni Tindas Melayu.
dulu ada orang cakap "dia" ni macam-macam.
Ish... Patut Malu dengan "dia" ni.

Malulah kepada
"dia" ini sebab dia ||||||klik||||||
Lepas tu ada pulak orang sebulu dengan mereka cakap ||||||klik||||||
fikirlah, dulu orang cakap, kalau Idea lebih baik menyokong Israel dari menyokong rakyat sendiri ke???

Saya bangga bila orang tanya saya dari mana, saya cakap dengan angkuhnya, saya dari 1Malaysia.


Comments (2)

malaysia akan jahanam dengan "ameno".....

yaa...bangkit rijalul kahfi...
ihsan(pmtg.psr)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails