بسم الله الرحمن الرحيم

Aku adalah pemilik sementara yang tiada kekal melainkan yang kekal itu hanyalah Yang Maha Kekal. Seorang anak dagang yang merantau jauh dari halaman untuk mengejar impian. Tatkala kesepian mencari pedoman, tidaklah leka mengabai perintah, laksana amanah. Anak ini daif, jahil, ingin tinggalkan jauh kejahilan dan kedaifannya demi merubah takdir yang tidak tersurat.-Azry

twitter

Follow on Tweets

Dulu gune domain [dot] com

Mission: no money no entry

Posted in

Kepada kaki-kaki "klik"........ Jom exchange Link.....jgn la segan-segan nak tinggal komen kat bawah ni ek.....nanti link anda akan saya share dengan kaki-kaki yang lain.........

Bersama kawan saya sufi revo's dan misinya "Kembangkan Fulus Kita"... Kesinambungan dari usaha beliau......Jom tukaq link........

Sesape yang igin membenarkan saya untuk share link anda.... jangan teragak-agak nak komen bawah ni siap dengan link korang......

ni link saye... jangan lupe untuk share kt blog korang http://azriomar.via.my
Tolong Menolong Amalan Mulia....

Majulah clickonnuff untuk blogger!

Comments (4)

Join http://azriomar.via.my

Salam ziarah tuan.

Blog saya, www.affanruslan.blogspot.com

Kalau nk letak link, g kt blog saya, ada "exhange links" link kt navigator bar.

Salam ukhuwah.

Salam..
Aik, Affan kenal ke Azri?
curious..hehe

http://hikari-labyrinth.blogspot.com/

salam ziarah azri.

webs aku: www.terpilih.webs.com

webs ko ada letak dengan rakan kita^^.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails