بسم الله الرحمن الرحيم

Aku adalah pemilik sementara yang tiada kekal melainkan yang kekal itu hanyalah Yang Maha Kekal. Seorang anak dagang yang merantau jauh dari halaman untuk mengejar impian. Tatkala kesepian mencari pedoman, tidaklah leka mengabai perintah, laksana amanah. Anak ini daif, jahil, ingin tinggalkan jauh kejahilan dan kedaifannya demi merubah takdir yang tidak tersurat.-Azry

twitter

Follow on Tweets

Dulu gune domain [dot] com

Pakistan lancarkan Facebook untuk muslim Millatfacebook.com

Posted in ,


Pakistan melancarkan laman sosialnya sendiri selepas isu penghinaan Nabi Muhammad . Laman sosial itu diberi nama Millatfacebook.com. Laman ini merupakan laman sosial pertama milik penuh Pakistan. Ia bertujuan menghimpunkan 1.57juta umat islam di seluruh dunia. Laman ini di cipta oleh pengaturcara Islam untuk umat Islam. Namun, ianya bukanlah khusus untuk umat islam. Kerana ia berkata :


"Millatfacebook is Pakistan’s very own, first social networking site. A site for Muslims by Muslims where sweet people of other religions are also welcome!!"

Menurut Techie-buzz.com , selepas beberapa hari Millatfacebook.com atau MFB dilancarkan, ia telah berjaya mengumpul 4,300 pengguna. Pakistan akan menyekat access ke facebook pada 31 May 2010.

Marilah kita sama-sama menyokong usaha kerajaan pakistan ini.\

Jangan lupa menambah saya http://www.millatfacebook.com/azriomar/

Comments (4)

menarik !!!

Salam, okey. mekasih dgn entri ini :D

sebijik macam facebook kan?jom reramai join MFB!

jom join' jgn lupo add http://www.millatfacebook.com/azriomar/

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails