بسم الله الرحمن الرحيم

Aku adalah pemilik sementara yang tiada kekal melainkan yang kekal itu hanyalah Yang Maha Kekal. Seorang anak dagang yang merantau jauh dari halaman untuk mengejar impian. Tatkala kesepian mencari pedoman, tidaklah leka mengabai perintah, laksana amanah. Anak ini daif, jahil, ingin tinggalkan jauh kejahilan dan kedaifannya demi merubah takdir yang tidak tersurat.-Azry

twitter

Follow on Tweets

Dulu gune domain [dot] com

Final Paper & Final Project Presentation.

Posted in ,

Alhamdulillah............semuanya berjalan lancar...
Amat gementar sekali masa pembentangan aku punya final project yang diberi nama "Hotspot Administrator System".... Walaupun menerima soalan bertubi-tubi dari dekan.. alhamdulillah...dapat di jawab dengan sempurna walaupun sistem ini masih ada kekurangan yang perlu ditambah..

Thanks to Saudara Bazet MAMAKSPOT...

Terima kasih kepada sahabat-sahabat yeng tak putus-putus memberikan kata-kata semangat untuk terus menaikan semangat saya...hehehe..


Baju kurung biru tu Dekan saya, Pn, Wan Roslina. Baju kurung purple, Lectrer saya, Puan Azliza Yacob, Baju kurung Oren, Puan Nurul Ulfa, Baju biru (depan sekali) En. Tamizan (supervisor saya)



Azri Omar




Group CCTV Girls (dari depan) Jina, Hazwani, Syazwani.



Kerol, Asyraf, Sufi Revo


Mahsan dengan Hafiz.

Comments (2)

sufi revo dah la... hohoho....

Tahniah kerna dapat membuat pembentangan yang baek.. =)

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails