بسم الله الرحمن الرحيم

Aku adalah pemilik sementara yang tiada kekal melainkan yang kekal itu hanyalah Yang Maha Kekal. Seorang anak dagang yang merantau jauh dari halaman untuk mengejar impian. Tatkala kesepian mencari pedoman, tidaklah leka mengabai perintah, laksana amanah. Anak ini daif, jahil, ingin tinggalkan jauh kejahilan dan kedaifannya demi merubah takdir yang tidak tersurat.-Azry

twitter

Follow on Tweets

Dulu gune domain [dot] com

Watikah Majlis Perwakilan Pelajar 2009

Posted in

Semalam 4/2/2009 termaktublah barisan kepimpinan MPP sesi 2009 secara rasminya.
Kebetulan pada masa itu, aku ditugaskan sebagai pengerusi majlis, memang agak kelam-kabut sedikit, sebab tak ptepare apa-apa pun nak cakap...

Memang aku rush giler sbb pkul 7.45 baru habis aku teman kawan training ragbi...aku xbley men sbb kaki injured..

Sepatutnya seawal jam 8.00 dah bermula raptai. Namun aku igat aku je yang paling lewat sebab sampai jam 8.10. Last-last sebik ku masuk dalam MLH 1, rupa-rupanya aku sorang jer laki....FUHHH!!!! selamat...

sebab apa? sebab smpat la nak prepare apa yang patut, dari segi teks...

yang ada pada masa tu, adalah 3 orang saja MPP sesi 2009....semuanya perempuan...
yang lain tak nampak batang hidung..

Lepas 3 minit berikutnya baru nampak beberapa orang lagi ahli2 baru MPP.
aku gelabah la jgak....tapi xpe...cool...

lpas beberapa minit berikutnya, mantan YDP MPP Sdr. Firdaus pun masuk... aku lega skit..dengan mengharap beliau dapat tolong....Last-last... mamang dia dah prepare teks ucapan...WAHHHHHH...Thanks....

JAM DAH PUKUL 8.30,.Aku dengan bersemangat untuk menerus kan raptai tiba-tiba terhalang oleh kerana tidak semua antara kepimpinan dan majlis tertinggi MPP 2009 hadir.

MPP perlu lebih profesional dalam aspek pengurusan masa.......

Jam dah menunjukkan 8.45,.....raptai telah dijalan kan peringkat demi peringkat..
Hmm....last-last skali.....ad penukaran flow program......

kelam-kabut aku edit teks dari atas smpai habis....
fuhh...peluh jantan mula memebasahi ubun-ubun kepala..

Overall program yang ringkas berakhir dengan sempurna....alhamdulillah..

GooD LUCK MPP 2009 chaiyok!!!

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails