بسم الله الرحمن الرحيم

Aku adalah pemilik sementara yang tiada kekal melainkan yang kekal itu hanyalah Yang Maha Kekal. Seorang anak dagang yang merantau jauh dari halaman untuk mengejar impian. Tatkala kesepian mencari pedoman, tidaklah leka mengabai perintah, laksana amanah. Anak ini daif, jahil, ingin tinggalkan jauh kejahilan dan kedaifannya demi merubah takdir yang tidak tersurat.-Azry

twitter

Follow on Tweets

Dulu gune domain [dot] com

Siapa DiA?????

Posted in

Suka warna merah,
suka tomyam (dulu la, skrg dh kureng kot)
suka laksa...Hmmmm
suka ular...
sukee sgt tgk muka dia. bila bcrita pasal ular...cute lorgh.
moonlight princess.
suka keta sonata,
suka keta misubishi lancer,
skunk ni suka satria plak....
happening,
ceria,,,
kalu bad mood, dia akan diam.
suka crita dengan gaya2 skali...(ak suka)
pandai memilih..
slalu pilihan dia tepat(ad jgak yg x brapa)
x suka budak2 buas(nakal).
pandai sangat make-up (expert).
slalu cakap xder kawan, tapi slalu kawan2 yang cari dia.
pandai bersilat.
pandai berahsia,
pandai putar belit semasa kecemasan....(jgn amalkan)
xsuka menyusahkan orang lain.
survive..
menyimpan duit, tapi boros jgak skit2.
suka bergambar....tambah2 ngan hp sndiri.
pandai atur ayat..(pandai cakap)
xboleh dgar org cakap kelemahan diri,(skunk ni xtaula).
penah couple ngan bdak TUDM..skunk kawan la koT.
kalu sedih sangat baru dia akan nangis...kalu x, ssh btul nk nangis..
degil la jgak.
xsuka berjanji sb takut.
suka makan....nyum2.
ad matlamat hiduP ( sbb nk besarkan badan, so makan byk)
ad moto sendiri...AFX 7095 lagenda meraHHH.
FriendLyyyyyy sgt.
kalu dia mai umah, lpas tu msti mama tny banyakkkkkkkk soalan pasai dia.....xsuka.....
ad sorang adik boy, hensem..jeles ak, xde adik laki..sama mcm kakak2 dia cantik2....
aku takut kalu dia marah...(bila aku salah)
slalu cakap & kdg2 tu x pk akibat masa depan la......try flashback.....betul x?....
keputusan slalu berubah2 ikut mood masa tu.............ssh jgak ak......
mood macam ombak.......kdg2 ok, okla......kalu x ok, cakap pun sakit hati.....
suka sangat lari dari masalah........lpas tu, lpas kt org len.......aku la slalu jd mangsa...
bila amik gambar, senyuman dia lain dari biasa....check tgk....
aku suka sgt bila tgk dia malu akibat tsalah cakap ke....
kalu dia besalah, dia akan tenang dalam gelabah...muka dia masa tu...ya allah...chumellll bangat.
susah nk tunjuk perasaan sebenar, nk kata ego,bukanla motor.....ntahla..
dulu dia slalu cita ad team sndri kt skola, faslesha team...
cincin yg aku bagi dh kemek skit.....tapi dia still pakai.
gelang tangan yg ak bg pun dia still pakai....dia nk kaler merah, plak..
buzday dia, ak lambat nk bg hadiah.....
kalu xder dia kt umah, sunyi umah ( mama dia penah bgtau).
gamba dia slalu dalam wallet ak..
aku x suka bila dengar mmber2 puji dia, lawa la, cantik la....ak x suka... nk kata cemburu, ad la sikit..
penah bagi pinjam moto sebab ak excident suatu ketika dulu...
aku suka tengok dia ikat rambut...
kasut yg dia tlg pilih kt ak masa mula2 beli dulu, ak dh x pakai d,,...ak simpan...sbb dh nk rosak skit.
Nk ikut jejak langkah 2 kakak dia keja nurse...tapi mgkin x der rezeki..
aku rasa ak x layak ngan dia, sbb dia blh dapat org yang lebih baik r ak, yg ada rupa, yang ad harta, yang lebih matang, yang lebih segala2nya.. sebab ak xdak ap2 yang boleh bagi, cuma ad budi bahasa.......

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails